Igår + idag = Underbart

HEjhopp!

Igår hade jag och Nikki typ kul, eller ja vi tvättade handtvättade omg ja mamma jag tvättade.. Iaf försökte :)
Sen försökte jag och nikki meditera men det gick åt helvete vi sa en halv timme men vi höll på i kanske 3 minuter sen somnade vi :D.
Idag har vi haft skit kul haha fyfan You are hot! HAHAHAHAHAH för helvete har aldrig skrattat så mycket.. Nu blir det mest att ta  det lugnt, idag blev vi även spådda i en kaffe sump mycket intressant kan säga att jag blev skit nöjd över vad den lilla söta tanten sa!
Nu ska vi chilla och imrgon blir det THE DEAD SEA!!
PUSS



Älskar dig även om du ser ut som skit, vilket jag också gör! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0