En ledig dag på jobbet!

Hej hej!
Hade en skit trevlig helg med alla partys och lundakarnevalen ja ALLT! Och som sagt nu i måndags åkte ju jag och Nikki till Palestina, vi hade en trevlig och bra resa och nu är vi här och har varit det i några dagar och det är UNDERBART!
Satt och tänkte innan och kom fram till att den här resan kan ha räddat mitt liv, jag lämnade alla problem hemma i Sverige och här finns det verkligen inget jag kan göra åt dom och det är så skönt på något sätt. Jag känner verkligen lugnet i hela min kropp och hela det här landet ger en så mycket på något sätt. Det är skönt att bara strosa runt, bara titta på allt folket att billigt som finns här, njuta av god mat och bara vara. Samtidigt som man faktiskt måste jobba men men.
Ibland önskar jag att jag aldrig behövde åka hem, hem till all stress och ja allt, alla problem FAN det suger verkligen. Men det är bara att ta vara på dom 13 dagarna vi har kvar här eller vad det är, vill inte veta för jag vill inte att det ska ta slut. Fast jag saknar alla hemma väldigt mycket men som sagt finns det inget att göra!
Nu ska jag forsätta njuta av min lediga dag och bara vara och äta gott och leva livet, underbart underbart...

mycket vacker kyrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0