Halv shopping!

Hej hej hallå!
Idag vart det halv shopping i Ramallah, staden där vi bor. Inhandlade pärlor för det som kommer bli mitt första projekt nu under sommaren hihi ni får se senare vad det är till för! Och sen en sak som jag inte kan säga men den var jätte billig och kostade bara 100kr sen köpte jag vax för att vaxa benen endast 30kr och sen ansikts mask för typ 30kr också :D super super super!!!!
Imrogon blir det ännu mer shopping så då får vi se vad som inhandlas, antagligen lite mer pärlor och annat smått och gott jag har tänkt lite får se hur länge pengarna räcker, kom nyss dock på att jag har ännu mer pengar på kontot SKÖNT!

Har fått så fruktansvärt mycket insperation här i Palestina, vet inte om det är pga allt folk eller av att jag läste Ego Women av Carolina Gynning som för övrigt är en riktigt bra bok, nu har jag lagt beslag på boken "Kaxiga tjejers guide till att få vad de vill ha" väldigt intressant!
Trodde inte jag skulle blogga så mycket här nere i Palestina eftersom jag och Nikki har en till blogg att sköta, men när man inte kan skriva i den kan man alltid sätta sig och skriva i sin egna hihi..
Nu blir det boken, PUSS!


Niikkii när ska vi äta :( ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0