låt mig stjäla din tid

Tänk att, om det som inte hände för kanske sådär tre år sedan inte hade hänt då hade man inte varit där man är nu, då kanske allt hade sett annorlunda ut. Fast det är ju alltid jobbigt när något dåligt händer och man går ner sig totalt och mår skit, men sen när man tänker tillbaka på saker brukar jag alltid tänka att det var nog inte så dåligt för nu är det ju skit bra och detta kanske inte hade hänt om det som hände för tre år sen inte hade hänt?
Fan vad jobbigt allt blev nu, fast det är ganska skönt att man känner att man lever i nuet, även om det finns så extremt mycket saker att göra. Fast det är väl det som får en att känna sig levande?

Nationella idag i matte gick åt helvete nationella i svenska imrogon DÖ! Har inte ens skrivit ut min text :(
Sen blir det polska marknade imrogon så det blir en liten ljusglimt! Massa smink och lösögonfransar <3 Första gången i mitt liv hihi.
SNART LUNDAKARNEVALEN!


PUSS! Lev i nuet, det suger typ lite annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0