Många bollar i luften

Skönt här nere i Palestina, det kan faktiskt inte bli mycket bättre!
Inatt kunde varken jag och Nikki sova så jag tog tillfället i akt och klura ut vad jag ska göra under sommare och kom upp med MASSA idéer och alla ska fullföljas jag ska till och md köpa en dagbok så jag verkligen gör klart min projekt och inte bara skiter i dom när jag är i mitt i dom! Det här kommre verkligen att bli bra tror jag, och allt känns så underbart, så enkelt. Fasar lite efter hemfärden men men.. Den kommer när den kommer, längtar dock efter att få sätta igång med mina nya projekt.

Nu ska jag och Nikki ut på stan och köpa lite saker för mina projekt men läs vår blogg, btw jobbigt att hålla uppe två bloggar även om vi är två på den andra!!
www.leap.devote.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0