Rätt eller fel?

Igår när jag satt och surfade på internet slog idén mig, att folk i min egen ålder men även yngre förlovar sig allt mer. Slängde även en tanke på detta när jag cyklade hem och kom fram till att det fan är ganska vidrigt att små fjortisar ska få förstöra innebörden av vad det verkligen menas med att förlova sig, eller?
Jag tycker att när man är så liten är det verklgien fel att förlova sig, man vet fan inte vad som är rätt eller fel och man har ju knappt hunnit få leva sitt liv? Ska man förlova sig för att det är coolt och sen gör man slut en månad senare? DETTA ÄR SÅ FEL!
Jag tycker verkligen att man ska vänta iaf tills man är över 18 och så var det med de, dock tycker jag inte det är något fel med att byta ringar för att visa sin kärlek men då ska man fan inte säga att man förlovat sig, och sen tycker jag man minst ska varit tillsammans i ett år för att verkligen veta att man älskar varandra. Och om man förlovar sig ska man inte gifta sig ett år senare då? Och måste man inte vara över 18 för att gifta sig om man inte har tillstånd och vilken jävla förälder ger sitt barn det i 14 års åldern, sanslöst. Och andra sidan är det bara white trash som gör det i den åldern också och det ser man ju, bara bönder och fjortis URK!
Vänta på den rätta, och den hittar man inte när man är fjortis, SORRY! ;)

PUSS!



Till och med i The sims visar som klart och tydligt att man ska vänta tills man är vuxen!

Kommentarer
Postat av: nixan

Du är fan underbar <3

2010-05-11 @ 23:01:30
Postat av: emmy

haha varför :P?

2010-05-12 @ 15:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0