Söndag igen!?

Igår kom Sara hem till mig så kollade vi på film och snokade runt haha somnade skit sent och vaknade av världens mensverk :( så det blev att stanna hemma och plugga. Har nyss skrivit klart min book report om boken Star som handlar om Pamela Anderson och tro det eller ej men jag har läst den fast dock på svenska -__-
Min och Nikkis blogg ; Leap.devote.se
Gå in där och läs inte för att det står något nu men det kommer uppdatering under veckan och sen kommer det komma ännu mer om när vi är i Palestina :D
Nu måste jag plugga röven av mig så att jag kanske kan få tid att åka till Erik sen och reda ut vårat bråk, orkar egentligen inte men vad ska man göra!!?
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0